Monday, November 28, 2011

Nieuwe accu geplaatst

Ik heb een nieuwe accu gekocht voor mijn graafmachine. De eerste accu was namelijk een 7.2 Volt 1600 mah accu. Die accu was toch redelijk snel leeg. Dus het was tijd voor een dikkere accu. Ik heb daarom gekozen voor een 7.2 Volt 4600 mah accu. Ik denk zelfde volts zelfde afmetingen. Nou ja, ik zag wel dat de accu ietsje groter was maar ik dacht, dat gaat passen. Nou mooi niet. Ik moest toch redelijk wat verbouwen om deze accu er in te krijgen. Dus weer stukken weg frezen met de Dremel. En steeds weer passen en meten. Uiteindelijk heb ik de accu er toch in gekregen en het werkt weer. Maar het ging niet van harte. Een grotere accu krijg ik er op deze manier niet in.
En maar frezen.

En hij past. 
De binnenzijde ziet er toch meer uit als spaghetti electronese. Dat ziet toch vrijwel niemand. Ik ben eigenlijk nog wel van plan om dit nog eens wat netter te doen. 

No comments:

Post a Comment